Rabu, 25 Julai 2012

Terlepas sahur...rugi seruginya..T_T

Bismillah hirrahman nir rahim..

Askum readers..moga yang beriman diberi kesihatan, keselamatan dan kebahagian hidup di dunia dan juga di akhirat. Kepada yang belum dibuka hatinya untuk terima Islam dengan kalimah لا إله إلا الله محمد رسول الله Tiada Tuhan selain Allah, Nabi Muhammad Pesuruh Allah.  moga dibuka hati anda untuk memeluk Islam dan mendalami agama islam..amin

Maha Suci Allah, segala Pujian Hanya bagi Allah, Tiada Tuahan Selain Allah dan Allah Maha Besar..
Aritok dh masuk hari ke-5 kita berpuasa..dan hari tok pertama kali aku sik sahur dan sik subuh berjemaah! tulah naa!...layan gilak tidur. terlepas pahala solat subuh berjemaah, pahala sunat sahur dan  kelebihan bersahur..sedih, kecewa, nyesal tidur di tilam yg empuk..ya Allah, ruginya..rugi serugi-ruginya

Moga esok dan hari2 seterusnya aku, familyku, anakku dan semua yg berpuasa sik terlepas peluang keemasan dlm merebut kelebihan bulan Ramadhan tok..dalam palak tok mala jak berpusin lagu "Sahur-Radja" kotan ruginya paling berharga hari tok..Allah hu akbar..malangnya aku..

Sik kan dapat diganti dengan segala harta yg aku ada..T_T

Pas tok aku nak pastikan aku sik terlepasa semuanya..cukup2lah..

so masa untuk solat dhuha..



Khaifiat sunat Dhuha


Muhammad Syahmi Al-Muiz...rindu ngan anak ayah tok..Moga anak ayah sentiasa dilindungi Allah s.w.t. di dunia dan akhirat..amin


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda mungkin berminat :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...