Isnin, 13 Ogos 2012

Selamat hari lahir anakku..

Bismillah hirrahman nir rahim..
Alhamdulillah, segala puji hanya bagiNya, tuhan yang Satu yang selayknya di semabah..tiada Tuhan selainNya..Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w. ahli keluarga dan para sahabat..
11 Ogos 2012 bersamaan dengan 22 Ramadhan 1433H, Sabtu genap umur anak ku 4 tahun..cepatnya masa berlalu. makin besar anak ku & makin cerdit mulutnya..rindu naa aku ngan nya dan alhamdulillah, syukur aku kepadaNya sbb dengan izinNya aku dpt bertemu dengan anakku agik..dapatlah kmk duak 'meragging' lepaskan geram antara satu sama lain..alhamdulillah dpt juak aku beli pakaian raya nya dan apa dimaoknya..alhmdulillah..

hihihi...molah muka jaik

zul, aku & muiz d McD, Jaya Jusco Ulu Kinta, Perak

Special thanks kt kawan & saudara dekatku d KL tok..Muhammad Zulafrizinizam, sama sekolah masa sekolah menenagh Penrissen no. 2 dolok..walaupun kesihatannya sik brapa mengizinkan, nya sanggup menguatkan diriknya utk neman aku g Bercham, Ipoh, Perak..dari mlm sabtu sampi ke ari minggu pakey train KTM...berjalan tengah2 panas jauh2 g Jusco Ulu kitan & Tesco, bepilih baju ngan muiz...Allah s.w.t. jak dpt bls jasanya kt aku..sekurang2nya anakku kenal siapa kwn ayahnya tok yang ada d KL ya..moga Allah s.w.t. pjgkan umurnya utknya terus beramal, beriknya kesihatan yg baik, keselamatan dan kebahagian hidup di dunia dan akhirat.amin



Selamat HAri lahir ke 4 tahun buat anakku Muhammad Syahmi Al Mu'iz bin Shaharaman bin Shari bin Joll Bin Simpol Bin Abdullah..moga Allah s.w.t. panjang kan usia kitak untuk terus beramal ibadat mengabdikan diri kepadaNya yang Maha Agung..sikda tuhan yg selayaknya disembah selain Allah, dan Nabi Muhammad pesuruh Allah..Semoga anak ayah diberik kejayaan hidup di dunia dan akhirat, semoga Allah beri kekuatan fizikal dan mental, diberik kesabaran, kebijaksanaan, kefasihan, kefahaman yg mendalam dlm agama islam, moga jadi imam  yg adil, hamba Allah yg bertaqwa..tergolong dlm golongan yang 'sedikit' yakni golongan yg sik lupak bersyukur kepada segala nikmat kurniaan Allah s.w.t...Amin ya rabbal alamin.

SELAMAT HARIJADI MUHAMMAD SYAHMI AL - MUIZ KE 4 TAHUN.. AYAH SAYANG KITAK ... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda mungkin berminat :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...