Rabu, 14 September 2011

Cuti Sudah Habis Bro..

Alhmdulillah, aku dpt beraya d kampung bersama2 org yang aku sayang, tp cuti kali tok sik lamak kedak sebelum tok sebab aku nak simpan cuti k kelak2. ney tauk ada guna pada masa akan dtg nak...balit KL hr isnin pakey Firefly.smpi dlm kul 12.30 pagi kedak ya..kira nak makey Transit KLIA ke Putrajaya tp xda gik..tempa palak ku,terpaksa minta tolong cousin exwifeku d Puchong..Terima kasih byk2 kat nya..

Pagi ya aku turun kerja mcm biasa waima badan ku kepak gila..redah jaklah. memandangkan opis gik baru so kerja gik belum teratur..ehem2 paham2 jaklah, byk ke relax n masa terbaik utk aku qada' tidorku..best

2 minggu tok nang saving abis sebab rami yg molah rumah terbuka..alhmdulillah semangat amalan bersedekah dlm bulan Ramadhan terembak2 ke bulan Syawal..moga amalan2 bulan puasa ya tek kita amal sampai bila2 sampi kita bertemu dengan Nya..aminn..

nyaman2 d masak sidak..ujungminggu tok ada gik cdak nyeruk g rumah terbuka..kenyang gik perutku, munlah anakku ada, dpt juak cdak join sekali..aku ada cadang nak molah tp sik tauk bila..InsyaAllah dlm masa terdekat sebab ada madah nak molah..hihihi :)








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda mungkin berminat :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...